Положення
“Про проведення загальношкільного огляду-конкурсу
“Живи, книго!” .
Загальношкільний огляд –конкурс “Живи, книго!” проводиться в школі з
вересня по травень кожного навчального року і спрямований на збереження учнями
навчальної літератури.
Мета і завдання конкурсу.
Акція проводиться з метою
широкого залучення учнівського колективу до роботи по вихованню у дітей
бережливого ставлення до підручника, поваги до людей праці, які його створюють,
відповідальності за правильне та раціональне використання підручника.
Під час проведення
огляду-конкурсу залучається учнівський колектив та педагогічний колектив на
допомогу бібліотекарю в роботі з бібліотечним фондом. Для організації цієї
роботи протягом навчального року проводяться бесіди, лекції, виставки, огляди
підручників, тиждень бібліотеки та ін.
Хід огляду висвітлювати в рубриці
«Акція “Живи, книго!” триває» на стенді “Бібліотека інформує”. Продовжувати
проводити започатковану, восени 2004 року, акцію “Подаруй бібліотеці книгу”.
Керівництво оглядом-конкурсом та порядок його проведення.
Для організації огляду-конкурсу
“Живи, книго!” та підведення його підсумків створений шкільний оргкомітет.
Безпосереднє керівництво
конкурсом здійснює заступник директора з виховної роботи Калініченко О.І.
Склад оргкомітету затверджується
наказом директора школи.
Оргкомітет розробляє заходи щодо
проведення огляду-конкурсу, здійснює контроль і практичні заходи по їх
виконанню.
Оргкомітет огляду-конкурсу
Голова оргкомітету – заступник директора з виховної
роботи;
Члени
оргкомітету – завідуюча бібліотекою;
учениця 5 класу;
учениця 6 класу;
учениця 7
класу;
учениця 8 класу;
учениця 9 класу;
учениця 10 класу;
учениця 11 класу.
Критерії оцінювання стану підручників
1.
Рекомендації щодо оцінки стану підручників
першого року користування.
«5» - виставляється за книгу, в якій немає жодного бруду і
написів, розірваних сторінок, кути не зігнуті. Книжка повинна бути обгорнута,
із закладкою.
«4» - виставляється,
якщо обкладинка трохи забруднена або немає закладки. Книжка дещо брудна.
«3» - виставляється,
якщо окремі сторінки забруднені чорнилом, деякі сторінки вирвані з книги або
розірвані, тобто підручник збережений погано, але він придатний для
користування.
«2» - виставляється,
якщо зіпсовано багато сторінок, книга не обгорнута, немає закладки, блок
випадає з обкладинки, є в наявності записи учня чорнилом, тобто книга в такому
вигляді подальшому використанню не підлягає.
2. Рекомендації щодо оцінки стану підручників
2-го, 3-го
та 4-го року користування
(з урахуванням попередніх оцінок).
·
Якщо за збереження
підручника в попередні роки була виставлена оцінка «5» або «4» і він збережений
в такому стані, можна ставити оцінку «5».
·
При незначному
зношенні або якщо книжка не обгорнута чи немає закладки, оцінка на бал знижується.
·
Якщо за збереження
підручника виставлена оцінка «2» або «3» і учень, який користується підручником
зберіг його і навіть відремонтував, оцінка зберігається, а учня необхідно
відзначити подякою і на наступний навчальний рік видати нові підручники.
·
Якщо учень привів у
порядок підручник, за який в попередні роки було виставлено оцінку «4» або «3»,
необхідно відзначити подякою і на наступний навчальний рік видати нові
підручники.
·
Якщо ж учень привів
до непридатності підручник, за який в попередні роки було виставлено оцінку
«4» або «3», необхідно поставити оцінку «2».
3.
Відшкодування збитків, нанесених бібліотеці
внаслідок втрат чи зіпсування
підручника.
Якщо загублено або зіпсовано особливо дефіцитний підручник з об'єктивних
причин, в кожному конкретному випадку рада бібліотеки приймає відповідне рішення.
Визначення переможців огляду-конкурсу
“Живи, книго!”
Переможцями конкурсу можуть бути
як класи так і окремі учні.
Немає коментарів:
Дописати коментар